Allt bakrelaterat jag fick i julas + varning!

I julas så fick jag en stor låda med bakgrejor, dock saknades ett par delar som min mamma hade beställt, hon beställde dem från en sida som heter style and fun stuff, jag säger bara ,vilken fejksida! Inga svar på mejl och raderar alla negativa kommentarer på Facebook, helt skum sida med 2 skumma ägare, KÖP INTE DÄRIFRÅN, det kommer bli en stor förlust.

Nu till den roliga delen, i lådan fanns b.l.a macaronmattor, tempereringsslev, bakmatta med "amerikanska-mått-översättning" , utstickare (blomma + löv) , spritspåsar och plasttyllar (Se tidigare inlägg), mina recept- bok, panduro muffinskitt, strössel (confetti, mini choklad hjärtan, små stjärnor) , muffinsformar och Christina Gyllners bakbok "Sockerchock".

Tiao!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0